Cestování veřejnou dopravou je pro každého, vzkazuje Lítačka
Lítačka představuje novou kampaň, ve které se Praha ukazuje jako dynamický
prostor plný kontrastů a možností.
Lítačka představuje novou kampaň, ve které se Praha ukazuje jako dynamický
prostor plný kontrastů a možností.
Reklamní kampaň značky Rexona od agentury Digičáry označila prostředky
hromadné dopravy, které jezdí „bez potu".
Nový slogan reklamní kampaně Brněnského dopravního podniku zní „Jsme
místo pro vaše rande".
Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně
stojících reklamních ploch.
Reklamu na městském zastávkovém mobiliáři MHD bude pro hlavní město
provozovat společnost Bigboard.
Lime zvýhodňuje kratší jízdy do 12 minut, chce se tak přiblížit
platformám, kde tyto jízdy dotuje přímo město.
Sdružení dopravních podniků ČR chce kampaní „Holky jedou“ přilákat
ženy k zaměstnání v MHD.
Sdružení dopravních podniků ČR připravilo kampaň „Věřte –
Nevěřte v MHD“ na podporu městské hromadné dopravy.