Pilsner Urquell zveřejňuje na CLV průběžné dění z hokeje
V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru
aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.
V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru
aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.
Síť digitálních CLV v pražském metru MetroZoom se rozšířila o dvacet
ploch a celkově jich tak obsahuje rovnou stovku.
Sedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května
2022 společnost MetroZoom. Kromě toho přichází s novou sítí Max Plus.
Síť digitálních ploch CLV v pražském metru se rozšiřuje o osm
dalších nosičů. Celkově tak čítá 50 kusů.
Hlavní cenu v letošním ročníku mediální soutěže Flema získala Ikea,
která s kampaní Za bezpečný domov bodovala hned v několika kategoriích.
Titul Inovativní autor patří agentuře Triad Advertising a titul Inovativní
zadavatel Plzeňskému Prazdroji.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Kooperativa využívá technologii dynamického CLV v pražském metru, na
kterém obsahově reaguje na změnu počasí.
Dynamický outdoor (OOH) umožňuje v reálném čase promítat spoty na
digitálních plochách CLV.
MetroZoom ze skupiny BigBoard Praha navýšila počet digitálních CLV
v pražském metru na čtyřicet.