Animace v tunelu přibudou i na lince metra B
Také na trase pražského metra B budou k vidění za okny jedoucího vlaku
vide a animace.
Také na trase pražského metra B budou k vidění za okny jedoucího vlaku
vide a animace.
Čedok na podporu last minute zájezdů využívá CLV v pražském metru,
vizuály jsou zasazeny vždy do prostředí konkrétní stanice.
Od začátku prosince se začínají na novém reklamně-informačním systému
zobrazovat reklamní kampaně v tunelu pražského metra.
Online nabídka služby Plakátov.cz se rozšiřuje o více než dva tisíce
ploch v pražském metru a na vlakových nádražích.
Síť digitálních ploch CLV v pražském metru se rozšiřuje o osm
dalších nosičů. Celkově tak čítá 50 kusů.
MetroZoom ve spolupráci s O2 Media rozšířila možnost chytrého
plánování kampaní pomocí nástroje BigPlan i do pražského metra.
Lagardère Travel Retail se snaží snížit ztráty. „Vracíme se k širší
nabídce knih a spolupracujeme se Zásilkovnou,“ říká Jiří Cettl,
Business Unit Director Travel Essentials.