Meta si pochvaluje cílení reklamy podle umělé inteligence
Využívání umělé inteligence a strojového učení čím dál výrazněji
proměňuje i online marketing. Část agentur ale děsí míra, jak moc
ztrácejí nad směřováním kampaní kontrolu.
Využívání umělé inteligence a strojového učení čím dál výrazněji
proměňuje i online marketing. Část agentur ale děsí míra, jak moc
ztrácejí nad směřováním kampaní kontrolu.
Na Instagramu, Facebooku i WhatsAppu by měly fungovat formáty
připomínající newslettery, Meta hledá i nový prostor pro reklamu.
Meta zavede placené ověření totožnosti, začne v Austrálii a na Novém
Zélandu.
Šéf populární sociální sítě přiznal, že fotografie by měla na
Instagramu dostat více prostoru.
Vlastník sociálních sítí Facebook a Instagram plánuje od února zpřísnit
možnosti cílení reklamy na dospívající uživatele.
# Aktuality # Internet & Mobil
Asociace online vydavatelů nepovažuje krok Facebooku za překvapivý a
věří, že si čtenáři na této sociální síti obsah najdou. Dodává ale,
že Facebook své námitky k novele veřejně nedeklaroval.
# Aktuality # Internet & Mobil
Meta představila nové bezpečností prvky, které mají posílit bezpečnost
dětí na Instagramu a Facebooku. Nové nastavení má děti chránit před
nevyžádanou interakcí s neznámými lidmi.
Vytvořte seznam klíčových výstupů, kdo za jaký úkol zodpovídá a
v jakém pořadí by měly být jednotlivé části představeny, radí Adam
Nowakowski ze společnosti Meta.
Po pohledu na facebookovou aktivitu prezidentských kandidátů se Vítězslav
Klement z Group M zaměřuje na instagramovou přítomnost kandidujících.
Analyzuje počty sledujících, aktivitu, ale i reklamní investice a cílení.
Mediální pozornost přitahuje poslední dobou hlavně Twitter, pro budoucnost
sociálních sítí jsou ale důležitější úplně jiné platformy.