Chatboty jako budoucnost měření efektivity PR kampaní?
Asistenti na bázi umělé inteligence mohou PR odvětví přinést řadu
výhod, myslí si Markéta Faltysová z PR Insights.
Asistenti na bázi umělé inteligence mohou PR odvětví přinést řadu
výhod, myslí si Markéta Faltysová z PR Insights.
Škoda Auto využila doměření dopadu TV reklamy za pomoci řešení na
způsob Brand liftu pomocí HbbTV.
Važme si toho, že na našem trhu jsou rozhodující mediální výzkumy
realizovány vysoce profesionálními firmami, píše Ondřej Novák
v komentáři, ve kterém se ohlíží za přesným odhadem výzkumných
agentur v letošních prezidentských volbách.
Od ledna 2023 se datuje nová pětiletá etapa měření televizní
sledovanosti a konzumace obsahu na českém trhu. Mimo jiné více akcentuje
trend nelineárního sledování.
Nově platforma Vision Thing měří publikum na silnicích, mimo jiné na
největším digitálním billboardu v České republice.
Nielsen Admosphere bude i v dalších pěti letech realizátorem
crossplatformního měření sledovanosti TV a videoobsahu. Smlouva s ATO byla
v úterý podepsána.
# Marketing # Internet & Mobil
Další pravidelná přehlídka nástrojů, které lze využit pro analýzy a
efektivnější práci v marketingu, se uskutečnila na tradiční konferenci
Nástroje v marketingu.
Pro zachování měření od společnosti Google bude nutné přejít na verzi
Google Analytics 4. Google ve středu oznámil, že stávající verzi ukončí
v červenci 2023.
Výběrové řízení na nového realizátora elektronického měření
videoobsahu pro roky 2023–2027 se pomalu uzavírá. Na podobě crossmediální
části ale nepanuje shoda.
Design nového měření videoobsahu, na který se přejde od roku 2023, musí
už dnes zohledňovat to, co bude na trhu zásadní za pět let, upozorňuje
výkonný ředitel ASMEA Ondřej Novák.