Korunní hledá cesty, jak na vysoký zásah bez televize
Vztah ke spotřebiteli nedokážete vybudovat monologem v televizi, říká
brand manažerka značky Korunní Katarína Pereszlényiová.
Vztah ke spotřebiteli nedokážete vybudovat monologem v televizi, říká
brand manažerka značky Korunní Katarína Pereszlényiová.
Před měsícem Air Bank uvedla nový komunikační koncept. Podle marketéra
Oldřicha Dostála je na něj pozitivní odezva u stávajících
i potenciálních klientů.
Toyota letos slaví 30 let na českém trhu. Oslavy budou probíhat po celý
rok, vzpomínat se bude na nejprodávanější modely, vývoj pohonů
i showroomů.
Home Credit startuje svou letošní kampaň. Zvyšuje mediální investice a
rozšiřuje mediamix.
Asko – Nábytek ruší kvůli udržitelnosti papírové letáky. Akční
nabídka bude pouze online.
Hodinky Prim mají letos v plánu několik limitovaných edic, které budou
propagovat ve spolupráci s ambasadory.
V České republice a na Slovensku mediální rozpočet Alza významně
nezvyšuje, více však bude investovat v zahraničí.