Irové zneužili pražské Jezulátko k reklamě
Pražské Jezulátko, jeden z nejznámnějších symbolů Prahy, se stalo
hlavním představitelem recesistické kampaně v Irsku.
Pražské Jezulátko, jeden z nejznámnějších symbolů Prahy, se stalo
hlavním představitelem recesistické kampaně v Irsku.
Oficiální partner Českého olympijského týmu Alpine Pro úspěšně
používá ve své PR kampani spojení s olympismem.
Agentura Mediaresearch realizovala v květnu rozsáhlý netpanel omnibusový
výzkum na téma komunitních webů, sociálních sítí a jejich monetarizace.
Třetí verze inzerentům nabízí vylepšené uživatelské rozhraní a
analytické nástroje pro kvalitnější online kampaně.
Mediální magnát Rupert Murdoch chce zpoplatnit všechny své
zpravodajské weby.
Podle mezinárodního webu Alexa (zabývajícího se návštěvností internetu)
je FaceBook na druhém místě za Seznamem.
Důvodem je avízovaný odchod dosavadního statutára Tomáše Búřila ze
Seznamu do CentrumHoldings.