O jakém produktu se nejčastěji bavíme?
Zatímco Dánové nejčastěji mluví o dovolené, Češi se baví
o elektronice
Zatímco Dánové nejčastěji mluví o dovolené, Češi se baví
o elektronice
Internet za rok 2007 inkasoval 2 miliardy korun od domácích zadavatelů
reklamy. Tuto informaci hlásí aktuální výsledky projektu měření
internetové reklamy AdMonitoring.
Společnost Internet BillBoard (IB) oznámila akvizici výměnného bannerového
systému NewLinx.
Tedy pokud by se u nás zákony dodržovaly, tak by reklamní branže opravdu
zaznamenala určitou změnu.
Filmy, mp3 či hry stahuje denně 6,2 % lidí. Nejvíce však píšeme e-maily,
93,4 % uživatelů denně
(AdAge) Texaská společnost Sands Research z El Pasa připojila 20 fanoušků
amerického fotbalu k mozkovým skenerům během finále 42. Super Bowlu
které se odehrálo minulou neděli (3.2.2008).
Jaké jsou nejnovější trendy v internetové reklamě? Co představuje
největší výzvy pro internetový marketing? Který z mediatypů má do
budoucna největší potenciál?
V novém výzkumu jsme se zaměřili na nejoblíbenější stránku z hlediska
tematického zaměření či grafického zpracování.