80 % domácností se bojí dopadů krize
I přes vánoční svátky, které na sebe berou většinu pozornosti, je
zřejmé, že druhotné dopady finanční krize se pozvolna dostávají
do Česka.
I přes vánoční svátky, které na sebe berou většinu pozornosti, je
zřejmé, že druhotné dopady finanční krize se pozvolna dostávají
do Česka.
V listopadové vlně e-omnibusového výzkumu společnost Mediaresearch
zjišťovala mimo jiné frekvenci sledovanosti zpravodajství v různých
typech médií.
Asi jste již také zaregistrovali články o práci snů za 2 miliony (kč)
s luxusním bydlením na exotickém ostrově a pohodovou náplní práce…
Za nejlepší způsoby platby při nákupu na internetu považují Češi platbu
dobírkou a bankovním převodem.
Čeští senioři to pociťují v běžném životě, všimne si toho pozorný
televizní divák, uvědomují si to zadavatelé reklamy i agentury: na lidi
starší než padesát let se u nás pozornost marketérů a mediální
komunikace upíná jen velmi ojediněle.
Jsou přesně tři příčiny začínající ekonomické krize (v České
republice). První je oslabení exportu do zahraničí. Druhou jsou zásahy
z centrál zahraničních vlastníků firem (a bank) a třetí je
sebenaplňující se proroctví.
Internet za rok 2008 inkasoval celkem 5 miliard korun od domácích
zadavatelů reklamy a provozovatelé internetových médií pro letošní rok
odhadují meziroční nárůst téměř 26 %.
Firma ComScore, zabývající se měřením návštěvnosti internetových
stránek po celém světě, přišla s několika zajímavými čísly.
Aktuální žebříčky vyhledávání ukazují, že lidé si své obchodní
partnery v rejstřících více prověřují a pátrají po nejlepších
cenách na trhu.
MediaGuru si chtěl pořídit novou, velkou krásnou televizi. Když novou, tak
nejlépe rovnou se zabudovaným tunerem pro pozemní digitální vysílání,
aby nepřekážel set-top-box. Postavil ji vedle stávající bedny a … zase
tu novou vrátil do obchodu. Klasická „bedna“ s menší úhlopříčkou je
totiž pro příjem digitálního vysílání někdy nejlepší. (Tentokrát
s komentářem experta)