Nejoblíbenější televizní reklamy - Mattoni, Müller a Gambrinus
V dnešním projektu Snapshots budeme pokračovat v exkurzi na pole reklamy a
zaměříme se na nejoblíbenější TV spot.
V dnešním projektu Snapshots budeme pokračovat v exkurzi na pole reklamy a
zaměříme se na nejoblíbenější TV spot.
Jsme na začátku roku plného očekávání, ale i obav způsobených
ekonomickým vývojem posledních měsíců. Mediální agentura OMD provedla
v prosinci v devíti evropských zemích výzkum zaměřený právě na
vnímání ekonomické recese.
Rada pro reklamu řeší stížnost na kreativu reklamního banneru
společnosti Aukro.
88 % lidí před nákupem zkoumá nabídku na internetu, zvláště to pak
platí pro nákup počítačové a digitální techniky, domácích
spotřebičů, mobilních telefonů, aut a výdajů spojených s cestováním.
Přestože řada domácností právě zvažuje kam na zimní dovolenou,
objevují se již v poštovních schránkách katalogy cestovních kanceláří
s nabídkou letních zájezdů na rok 2009.
Podnětem pro tento článek pro mě byl nesouhlas některých účastníků
konference CIF 2008 s tvrzením, že internet není médium, ale platforma.
Český televizní trh zažívá poslední z relativně klidných a
přehledných let, s převahou tradičních vysílacích technologií a
dominancí několika etablovaných hráčů.
Na konci listopadu se na TV Óčko na měsíc rozběhne pětidílný pořad
s názvem Lips chart. Co je na něm zajímavého?
Asociace televizních organizací (ATO) schválila na svém posledním jednání
návrh Mediaresearch na zahrnutí sledovanosti televize přes internetový
protokol – IPTV do projektu Elektronického měření sledovanosti televize.