Zápisky z konferencie: Internet je masové médium
Najväčší internetoví hráči z CEE regiónu sa na dva novembrové dni
stretli vo Varšave na konferencii Internet CEE.
Najväčší internetoví hráči z CEE regiónu sa na dva novembrové dni
stretli vo Varšave na konferencii Internet CEE.
Ráda bych upozornila na článek Word of Mouse, který vyšel předminulý
týden v The Economistu, a byl později přetisknut v češtině týdeníkem
Respekt (a propos, za tuto inovaci obsahové nabídky Respektu vřelé díky).
Nevýhodou nových médií je jejich množství. Komplikuje to rozhodnutí
zadavatelů investovat. Podívejme se na to, jaké mají nové možnosti.
Krátce před jedenáctou hodinou zahájila své vysílání třetí televize
z rodiny CME (Nova, Galaxie Sport) působící v České republice, Nova
Cinema.
Ne, neděste se. Žádný takový pojem se v Čechách nepoužívá. To mě jen
osvítila marketingová múza při čtení článku „Češi dají za knihy
ročně v průměru 450 Kč!“
Češi letos na internetu před Vánocemi opět utratí rekordní částku,
která se podle některých odhadů může vyšplhat až na čtyři
miliardy korun.
Budou stoupat ceny TV reklamy? Mají zadavatelé alternativu k televizní
reklamě? A je rozhlas stále efektivní? Týdeník Strategie se ptal
4 expertů z mediální branže.
V některých oblastech střední a východní Evropy jsou lidé majetnější
než jejich sousedé v západní Evropě.
Příští rok nás čeká zdražování reklamy v celoplošných televizích a
dlouho očekávaný příchod nových hráčů, digitálních televizních
stanic, na trh. Změní jej to nějak?
MediaGuru zažívá svůj první Silvestr a rád by se poohlédl za svým
krátkým působením..