Bundesliga TV nebo PR vysílání
Pro získání více peněz z mediálních práv navrhuje DFL nové cesty:
jednotná produkce zpráv a udělení veškerých práv jednomu
zprostředkovateli. Zásadní otázka ovšem zní: zůstane zachováno
„Sportschau“?
Pro získání více peněz z mediálních práv navrhuje DFL nové cesty:
jednotná produkce zpráv a udělení veškerých práv jednomu
zprostředkovateli. Zásadní otázka ovšem zní: zůstane zachováno
„Sportschau“?
Ako merať reklamu na internete? Na konferecii ad:tech v Londýne sa na to
pokúsilo odpovedať niekoľko panelistov v rámci témy nazvanej “Postrehy
o online brandingu a meraní”.
Mobilní portál O2 Active bude od 1. 11. 2007 uživatelům nově k dispozici
zcela zdarma a navíc jim díky spolupráci s portálem Centrum.cz přinese
hned několik zbrusu nových služeb jako například XChat nebo přístup
k e-mailu Centrum.cz.
Raději reklamu. Proč? Protože reklama zvyšuje hodnotu vaší značky. Velmi
zjednodušeně řečeno, byznys děláte proto, abyste na něm vydělali. Pokud
možno dlouhodobě…
Nižší sledovanost, větší počet reklam a sponzorských vzkazů,
zvyšující se ceny a nedostatečný výběr televizních programů. Co si
s tím má zadavatel počít?
Sdružení pro internetovou reklamu poprvé uvádí výsledky měření výkonu
internetové reklamy v České republice projektu AdMonitoring.
Internetový server Svět piva.cz vyhlašuje za garance ADC České republiky
1. ročník soutěže o nejlepší českou pivní reklamu Tuplák 2007
(loňský ročník byl zkušební nultý).
Internetový portál iDNES.cz chystá na pátek 23. listopadu průlom
v on-line zpravodajství z nejvyšší fotbalové soutěže. Utkání
Gambrinus ligy mezi Slavií a Sigmou Olomouc, bude živě přenášet ze
Strahova videopřenos vyrobený výhradně pro internet.
Na společné tiskové konferenci oznámily skupina J&T spolu se Spartou
vstup do virtuálního světa SecondLife. Zařadí se tak mezi společnosti,
jako CNN nebo Vodafone, které se do virtuální země s 10 miliony obyvateli
již vydaly…
Nejpoužívanějším vyhledávačem v Česku je jednoznačně stále
Seznam.cz. Růst zaznamenal pouze Google.