Libuše Šmuclerová: Atomové kufříky drží Google a Zuckerberg
O informační agendě rozhodují i v Česku globální hráči Google nebo
Facebook, vyplynulo z vystoupení Libuše Šmuclerové na prvním setkání
Fénix Média.
O informační agendě rozhodují i v Česku globální hráči Google nebo
Facebook, vyplynulo z vystoupení Libuše Šmuclerové na prvním setkání
Fénix Média.
Mediální společnost SPM Media, vlastněná Markem Španělem a Slavomírem
Pavlíčkem, zintenzivní aktivity na mediálním trhu. Zastřeší společnost
Echo Media, nově připravované Rádio Prostor a přidávat chce
i další média.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Fénix Média ve spolupráci s Unií vydavatelů spouští kvartální debaty
o českých médiích.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) podpořil za rok 2022 celkem
42 mediálních projektů částkou více než 10,5 milionů Kč, uvádí ve
své výroční zprávě za rok 2022.
Mediální stratég Martin Procházka po devíti letech mění působiště.
MediaCom mění za Publicis Groupe.
Výsledky výzkumu veřejného mínění o svobodě médií v Polsku, Česku,
Slovensku a v Maďarku představil výbor pro redakční nezávislost za
podpory Reportérů bez hranic a Bakalovy nadace. Realizovala ho agentura
Median.
Autorský tým pod vedením Václava Moravce a Ladislava Duška sestavil
publikaci zaměřující se na fenomén infodemie.
Zatímco podíly žen a mužů v redakcích českých médií jsou poměrně
vyrovnané, v jejich vedení panuje významný nepoměr v neprospěch žen,
zjistil výzkum Kateřiny Mahdalové.