Studie: Zpravodajství se vyhýbá až čtvrtina české populace
Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje
přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie
ResSolution Group a Nielsen.
Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje
přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie
ResSolution Group a Nielsen.
Rozšiřování AI do vyhledávání a přibývající automatizované služby
jsou zdrojem znepokojení mezi provozovateli zpravodajského obsahu, ukazuje
predikce Reuters Institute pro letošní rok.
Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích v posledním čtvrtletí
roku 2024.
Vítězem mediálního tendru pro český trh na mediální služby Provident
Financial se opět stala agentura Dentsu X.
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia.
Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR
profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou?
Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk
českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média
začala drtit ekonomická realita.
GroupM zvítězila v celoevropském tendru na strategického partnera pro
plánování a nákup médií společnosti Henkel.