NFNZ povede Kateřina Hrubešová, střídá Josefa Šlerku
Po čtyřech letech opouští vedení Nadačního fondu nezávislé
žurnalistiky Josef Šlerka, jeho místo od května zaujme Kateřina
Hrubešová.
Po čtyřech letech opouští vedení Nadačního fondu nezávislé
žurnalistiky Josef Šlerka, jeho místo od května zaujme Kateřina
Hrubešová.
Dentsu vytvořila regionální produkční platformu Content Symphony. Povede ji
Radim Kameník.
Libuše Šmuclerová zveřejnila otevřený dopis, ve kterém upozorňuje na
důležitost klasických médií a poukazuje na negativní dopady sociálních
sítí při distribuci zpráv.
Plánování i nákup médií pro Budějovický Budvar nově zajišťuje
skupina Publicis.
Z pozice Operations Director v agentuře Adexpres odchází Lenka Auerová.
Zpráva o úmrtí Petra Kellnera dominuje úterním titulním stranám
českých tištěných deníků.
Chatovací aplikaci WhatsApp využívají někteří vydavatelé k diskusi se
svými čtenáři i následné distribuci obsahu.
Přinášíme aktualizovaný přehled vlastníků slovenských médií.
Aktualizace je platná k 15. únoru 2021.
Největší počet zmínek v diskusích na sociálních sítích o očkování
proti covid-19 se objevil v loňském prosinci, ukazuje analýza
Newton Media.
Asociace komunikačních agentur vydala zprávu o stavu reklamy. Pandemický
rok 2020 přinesl na reklamní trh nejistotu, přesto ale celkové investice
neměly být nižší než v roce 2019. Letos se očekává jen
mírný růst.