Nákup médií Publicisu řídí Nešpůrek, klientský servis Žlůva
Do vedení mediální divize Publicis Groupe nastupuje Petr Nešpůrek a
Tomáš Žlůva.
Do vedení mediální divize Publicis Groupe nastupuje Petr Nešpůrek a
Tomáš Žlůva.
Trh v prvním pandemickém roce klesal, slovenským médiím se ale dařilo
zvyšovat zisky. Jedničkou zůstává Markíza-Slovakia.
# Internet & Mobil # TV # Tisk
Koncentrace médií na reklamním trhu je stále výraznější, za posledních
pět let se téměř zdvojnásobila, ukazuje studie GroupM.
Komunikační sítě jsou optimistické ohledně výše reklamních investic do
médií, optimismus ale mírně tlumí e-Marketer. Predikce se ale ve všech
případech shodují na dvouciferném růstu.
# Tisk # TV # Rádio # Internet & Mobil
Srovnávací studie aktuální mediální situace ve čtyřech zemích střední
a východní Evropy upozorňuje na zvyšující se politické tlaky a
zhoršující se postavení médií veřejné služby.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Tuzemské novinářské a vydavatelské asociace píší Evropské komisi kvůli
podpoře českých nezávislých médií.
Ministerstvo vnitra si ve veřejném výběrovém řízení na nákup
mediálního prostoru pro propagaci e-Governmentu vybralo agenturu Knowlimits.
Po čtyřech letech opouští vedení Nadačního fondu nezávislé
žurnalistiky Josef Šlerka, jeho místo od května zaujme Kateřina
Hrubešová.
Dentsu vytvořila regionální produkční platformu Content Symphony. Povede ji
Radim Kameník.
Libuše Šmuclerová zveřejnila otevřený dopis, ve kterém upozorňuje na
důležitost klasických médií a poukazuje na negativní dopady sociálních
sítí při distribuci zpráv.