Mediální narativ (nejen) klimatických extrémů
Média se informování o extrémním aspektu klimatické změny často
vyhýbají až do chvíle, než začne nabývat tragických rozměrů, píše
Oldřich Sklenář z Asociace pro mezinárodní otázky.
Média se informování o extrémním aspektu klimatické změny často
vyhýbají až do chvíle, než začne nabývat tragických rozměrů, píše
Oldřich Sklenář z Asociace pro mezinárodní otázky.
Přestože důvěra veřejnosti v média se za poslední dva roky snížila,
ČTK, ČT i ČRo mají stále vysokou míru důvěry kolem 60 až 70 %,
ukazuje průzkum AMI Digital Index.
Oksana Maslova založila krátce po svém příchodu do Česka telegramový
účet Ukrajinka v Česku. K němu se nově ve spolupráci s Media Bohemia
přidal stejnojmenný zpravodajský web. O důležitosti informačních
kanálů v ukrajinštině a o svých pocitech po příchodu do Česka píše
Maslova ve svém textu.
Komunikační skupina GroupM uvádí na trh kontinuální výzkumný projekt
mPanel, který mapuje chování českých spotřebitelů.
Průzkum v zemích Visegrádské čtyřky zjistil, že veřejnost podporuje
opatření EU týkající se svobody médií.
Titulek, perex, vizuální doprovod nebo počet lajků a komentářů, to dnes
ovlivňuje u nemalého počtu lidí důvěryhodnost zpráv.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil # TV
Rekonstrukce státu a Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) spouští
iniciativu Nezávislá média.
Další ročník soutěže pro mladé kreativce Young Lions vyhlásil vítěze
první soutěžní kategorie. V médiích zvítězila dvojice Judita
Růžičková a David Červený ze Zaraguzy.
O kreativu Woltu se nově postará agentura Triad Advertising, nákup
mediálního prostoru zajistí OMD.
Podle aktuálního výzkumu důvěry Edelman Trust Barometer věří lidé více
byznysu než vládám nebo médiím.