Obavy o svobodu médií v Česku rostou s blížícími se volbami
Oproti loňskému roku se v Česku zvýšil podíl lidí, kteří se obávají
o svobodu médií, ukazuje letošní ročník průzkumu Media Freedom
Poll 2025.
Oproti loňskému roku se v Česku zvýšil podíl lidí, kteří se obávají
o svobodu médií, ukazuje letošní ročník průzkumu Media Freedom
Poll 2025.
Na pozici Media & Digital Director agentury Marketup nastupuje Marek
Lacina.
Obsah na streamovacích placených službách se zdá být uživatelům drahý,
především mladší generace Z tráví více času sledováním videí na
sociálních platformách. Ukazuje to nová zpráva popisující mediální
digitální trendy od Deloitte.
Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize
a internetových
zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.
Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy
médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás
prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.
Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a
jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar.
Sumarizujeme nejdůležitější události roku 2024 na slovenském
mediálním trhu.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Na celkem 13 trzích snížil Vodafoneuhlíkovou stopu svých mediálních a
reklamních aktivit o více než třetinu během jednoho roku.