Regionální rádia se musí starat o svůj region a komunitu
Sepětí s regionem a s komunitou, pro kterou vysílají, jsou společně
s pocitem dobré nálady pilíře regionálního rádia pro 21. století,
říká programový ředitel Hitrádií Michal Merenda.
Sepětí s regionem a s komunitou, pro kterou vysílají, jsou společně
s pocitem dobré nálady pilíře regionálního rádia pro 21. století,
říká programový ředitel Hitrádií Michal Merenda.
Media Bohemia vytváří digitální divizi, které se bude věnovat rozvoji
audio obsahu v digitálním prostředí, komunikaci na sociálních sítích
stanic i využití online trendů pro potřeby všech značek ze skupiny.
Rock rádio ze skupiny Media Bohemia se chystá na vstup do digitálního
pozemního rozhlasového vysílání.
Podzimní programové schéma na rádiích ze skupiny Media Bohemia bude ve
znamení soutěží, hudebních speciálů i personálních změn.
Projekt Srdce na cestách je sezónní projekt všech regionálních Hitrádií.
Veronika Matysová přichází do skupiny Media Bohemia z televizní
skupiny Óčko.
Karel Friml zastřeší řízení celého obchodně provozního procesu
společnosti Radiohouse s přímým řízením oddělení agenturního obchodu,
speciálních projektů, analytické a prezentační podpory a rozvoje a
vzdělávání.
Na letošní narozeninový koncert Rádia Blaník na Konopišti zavítalo deset
tisíc návštěvníků.