McDonald’s ohlašuje kampaní novou sýrovou sezónu
McDonald’s opět na český a slovenský trh přináší limitovanou
nabídku – sýrovou sezónu. Upozorňuje na ni kampaní.
McDonald’s opět na český a slovenský trh přináší limitovanou
nabídku – sýrovou sezónu. Upozorňuje na ni kampaní.
Ve své výroční kampani ukazuje Dům Ronalda McDonalda, jak je pro rodiny
hospitalizovaných dětí důležitý pocit domova.
Se sloganem „Dobrou kávu si můžete dát i jednoduše“ komunikuje
McDonald’s svůj kavárenský koncept.
Jaká reklama funguje na generaci Z, zjišťovala agentura Ipsos. Spíš než
být cool se vyplatí být tematicky relevantní.
Historicky první cenu ADC YouTube Award si odnáší kampaň Martin Morejt jako
reakce Bageterie Boulevard na spot McDonald’s.
Po necelých třech letech opouští Jitka Pajurková pozici ředitelky PR a
komunikace McDonald’s pro Českou republiku a Slovensko.
Nová reklama McDonald's by to mohla dokázat, píše Graeme Murray, Katedra
marketingu Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
McDonald’s se v zimní kampani ptá „Je to ještě Big Mac?“. Komunikuje
tak Big Mac s „trochu jinou recepturou".