V Cannes bodovala kampaň 13 minut, získala stříbro
Kampaň 13 minut České asociace pojišťoven, BESIPu a Policie ČR vybojovala
na Cannes Lions stříbrného lva v kategorii PR.
Kampaň 13 minut České asociace pojišťoven, BESIPu a Policie ČR vybojovala
na Cannes Lions stříbrného lva v kategorii PR.
V nové B2B kampani klade ČEZ ESCO důraz vedle racionálna i na emoce.
Kromě zelených řešení chce své klientele dodat i kuráž.
Sdílené skútry BeRider spouští kampaň, v níž ukazují neduhy dopravní
situace v Praze.
Nové tarify i telefony 5G podpoří Vodafone kampaní, jejíž tváří je
opět Martin Hofmann.
Globální komunikaci značky Pilsner Urquell zajistí agentura VCCP.
Na mezinárodní soutěži IMC European Awards si české agentury vysloužily
10 cen.
Metaxa v březnu spustila novou kampaň, v níž vyzdvihuje kromě svého
chuťového profilu i svůj řecký původ.
Kreativci Michal Kotulek a Jan Rídl navazují po pěti letech spolupráci
s McCann Prague. Na pozici Group Creative Directora střídají Jana Bendu.