Billa si ve vánoční kampani hraje s idiomy
Ve své vánoční kampani Billa ukazuje svátky očima dětí. Hraje si přitom
s idiomy.
Ve své vánoční kampani Billa ukazuje svátky očima dětí. Hraje si přitom
s idiomy.
Air Bank se v podzimní kampani zaměří na podporu jednoduššího a
přehlednějšího řešení dětských financí v mobilní aplikaci My Air.
Grand Prix soutěže IMC Czech Awards získala kampaň „13 minut“, kterou
vytvořila agentura McCann pro Českou asociaci pojišťoven.
LMC spouští kampaň na podporu aplikace Práce za rohem, jež pomáhá lidem
najít práci blízko domova.
McCann Prague rozšiřuje své služby. Novou divizi McCann Media povede Petra
Pipková.
Všeobecná zdravotní pojišťovna startuje akviziční kampaň. Klade důraz
na pravidelnou prevenci.
Vodafone novou kampaní podporuje nabídku spojení služeb se zvýhodněním
800 korun měsíčně.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V castingu na prvního českého influencera ve věku nad 65 let si Vodafone
vybral Václava Ježka.