Media Club měl v říjnu o 80 % více kampaní v HbbTV
Media Club registruje navýšení počtu reklamních kampaní v HbbTV.
V meziročním srovnání se jejich počet v září a v říjnu navýšil
o 80 procent.
Media Club registruje navýšení počtu reklamních kampaní v HbbTV.
V meziročním srovnání se jejich počet v září a v říjnu navýšil
o 80 procent.
Letošní ročník mezinárodní soutěže HbbTV Awards přinesl televizní
skupině Nova dvě vítězství v soutěžních kategoriích.
Skupina Nova zařazuje do své inzertní nabídky HbbTV nový kvízový formát.
Zároveň také rozšiřuje možnosti formátu Max Reach.
Reklamní formát, který maximalizuje zásah díky propojení TV spotové
reklamy a HbbTV, uvedla i televize Prima.
Nová kampaň HbbTV s cílením Max Reach přivedla Sazce další skoro milion
diváků během 48 hodin, sdělila televizní skupina Nova.