Apple vyzdvihuje na Instagramu českou sklářskou tradici
Na svém instagramovém účtu Apple zveřejňuje snímky dvou pražských
fotografů, kteří iPhonem zachytili výrobky českých sklářů.
Na svém instagramovém účtu Apple zveřejňuje snímky dvou pražských
fotografů, kteří iPhonem zachytili výrobky českých sklářů.
Raiffeisenbank rozvíjí koncept Samozřejmě, představuje nové televizní
spoty.
T-Mobile spouští kampaň, v níž představuje téměř nekonečné možnosti
dnešního digitálního světa.
Podzimní kampaní s názvem „Přepněte na T-Mobile TV“ představuje
T-Mobile dlouhodobý koncept komunikace pro svoji digitální televizi.
Se sloganem „Kuchyň dělá člověka“ spouští Potten & Pannen –
Staněk svou dosud největší komunikační kampaň.
Klenoty Aurum spouští kampaň s novým sloganem „Klenoty s láskou už
65 let“. Cílem je podpořit stabilitu a tradici značky.