Mattoni redesignuje řadu Esence, přidá novou příchuť
Mattoni přichází s redesignem obalů své řady Esence, přidává rovněž
novou příchuť yuzu & okurku.
Mattoni přichází s redesignem obalů své řady Esence, přidává rovněž
novou příchuť yuzu & okurku.
Mattoni 1873 zvýšila loni objem na více než 1,9 miliardy prodaných
lahví. Roste ve vendingu, daří se i jejím snackům.
Začíná 57. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, na
který si jeho partneři připravili celou řadu aktivací.
U příležitosti výročí 150 let své existence se dívá Mattoni ve své
nové kampani do budoucnosti.
Mattoni rozšiřuje portfolio svých produktů v plechovkách. Uvádí novinku
s příchutí thajské limetky a jemně pikantního chilli.
Mattoni 1873 přináší na trh Mattoni Esence s příchutí jablka a máty ve
větším formátu.
Na karlovarském festivalu se letos představí vedle již zavedených partnerů
i mnoho nových, mimo jiné Campari nebo Rohlík.
Mattoni oděla svého velkoplošného orla u silnice na Karlovy Vary do
vizuálu letošního Mezinárodního filmového festivalu.