Coca-Cola spouští kampaň „Recept na kouzlo“
Coca-Cola v nové kampani „Recept na kouzlo“ komunikuje propojení svého
nápoje, dobrého jídla a příjemné společnosti.
Coca-Cola v nové kampani „Recept na kouzlo“ komunikuje propojení svého
nápoje, dobrého jídla a příjemné společnosti.
Billa odstartovala novou věrnostní kampaň s kuchyňským nádobím
MasterChef.
Nejsledovanějšími středečními večerními pořady byly show MasterChef
Česko a semifinálový zápas mezi Francií a Marokem na MS v Kataru.
MasterChef sledovalo ve středu večer 712 tisíc diváků starších 15 let,
což byl nejlepší výsledek z pořadů vysílaných po 20:00, a to ve všech
hlavních diváckých kategoriích.
MasterChef dosáhl ve středu po 20:00 nejvyšší sledovanosti v divácké
skupině 15+, což se stalo poprvé v letošní podzimní sezóně. Znovu pak
zvítězil v divácké kategorii 15–54 a nejvyšší počet diváků měl
i ve skupině 15–69.
Nejsledovanějším středečním večerním pořadem po 20:00 zůstává
v divácké skupině starší 15 let seriál Četnické humoresky.
V kategorii 15–54 je nejsledovanější MasterChef.
Nejsledovanějšími středečními pořady po 20:00 se staly Četnické
humoresky v divácké skupině 15+ a MasterChef v 15–54.
Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 v divácké skupině 15+
byl opět seriál Četnické humoresky. Následovala show MasterChef, která se
zároveň stala s náskokem nejsledovanější ve skupině 15–54.