Obchodníkem roku je dm drogerie, cenu veřejnosti má Lidl
Absolutním vítězem soutěže Mastercard Obchodník roku 2022 se stala síť
drogerií dm drogerie markt.
Absolutním vítězem soutěže Mastercard Obchodník roku 2022 se stala síť
drogerií dm drogerie markt.
Grand Prix letošního ročníku Výročních cen ČEA si odnesla agentura Good
Game za e-sport event pro Komerční banku a Mastercard.
Mastercard si na zajištění PR a komunikace vybírá agenturu Bison
& Rose.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Pavla Císařová nahradila v pozici marketingové ředitelky Mastercard
Tomáše Doležala, který se posunul do pozice evropského ředitele pro
sponzoring.
Pro firmy je důležité, aby podstoupily transformaci v podobě digitalizace a
zároveň, aby vytvořily strategii směřující ke zjednodušení.
Mastercard ve spolupráci s platformou Beatclub vydává vlastní hudební
album Priceless.
Značka Mastercard vytvořila novou kampaň se svým ambasadorem Lionelem
Messim. Vzdává tak hold Lize mistrů UEFA.
# Aktuality # Retail # Marketing
Vítězem v kategorii Mastercard Obchodník roku – Inovace roku –
lidskost v obchodě se stal e-shop Růžový slon. Druhý byl COOP a třetí
Notino.