Jingle je stále jedním z nejsilnějších aktiv značky
K distinktivním aktivům značky nepatří jen logo, k nejsilnějším
patří stále i jingle, ukazuje nový průzkum.
K distinktivním aktivům značky nepatří jen logo, k nejsilnějším
patří stále i jingle, ukazuje nový průzkum.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce
značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Největší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné
prodejny s potřebami pro domácnost.
V rámci 3D venkovní reklamy představuje Mastarcard své platební karty
Touch Card.
KB SmartPay ve spolupráci s Mastercard a Komerční bankou spouští kampaň,
s níž chce přiblížit živnostníkům výhody služby PayPhone.
V nové kampani ČSOB se vlogeři rozhodují, co si pořídí za 1500 korun
získaných k novému účtu.
Mastercard a Foodora dávají Čechům možnost podílet se na financování
školních obědů pro ohrožené děti na Ukrajině.
Ve společné kampani informuje Mastercard s Novým Prostorem, že nyní lze za
dobročinný časopis zaplatit i kartou.