Brand Restart: Značkám chybí víc odvahy, kreativity ubývá
Značkám se věnovala konference Brand Restart, která se uskutečnila
v minulém týdnu.
Značkám se věnovala konference Brand Restart, která se uskutečnila
v minulém týdnu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Maskot Jedník se objeví ve všech marketingových materiálech společnosti
Asko – Nábytek. Ta se zároveň rozhodla posílit komunikaci v televizi,
online a PR. Naopak omezuje tisk.
Vítězem letošního ročníku soutěže o Nejlepšího herce v reklamě je
opět Ivan Trojan. Nejlepším maskotem se stala zlaté prasátko od Kofoly.
Společnost Nielsen Admopshere zveřejnila pětici finalistů v soutěži
Nejlepší herec v reklamě. Známá je i pětice nejoblíbenějších
maskotů v reklamě.
Alternativní dodavatel energie, patřících do portfolia firem Daniela
Křetínského, vsadil na fialovou gorilu.
Vítězem letošního ročníku výzkumu o nejoblíbenějšího herce
v reklamě je Ivan Trojan. Nejoblíbenějším maskotem jsou myšky od Madety.
V rámci předávání reklamních cen Effie budou také zveřejněny výsledky
hlasování o nejlepšího herce v reklamě a o nejlepšího reklamního
maskota. Pět finalistů z každé kategorie zveřejnila agentura Nielsen
Admosphere.
Zahraniční zastoupení CzechTourism v Tokiu představilo českého maskota
pro japonský trh v podobě lvíčka, jméno Lefumaru vymysleli sami Japonci.
Cílí na mladou generaci, která má potenciál pro příjezdový
cestovní ruch.