Vodafone spouští kampaň s Hofmannem na pevný internet
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si
lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si
lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
Vodafone ve své letošní vánoční kampani chce inspirovat lidi k tomu, aby
si dovolili snít a dali vědět o svých přáních svým blízkým.
I v nové kampani společnosti Vodafone vystupuje Martin Hofmann. Tentokrát
se snaží zachránit synův domácí úkol.
Vodafone spouští novou kampaň se sloganem „Vemte televizi na vzduch“.
Propaguje televizi s mobilním tarifem.
Ve své vánoční kampani se Vodafone zaměřuje na klišé spojené se seniory
a jejich digitální gramotností.
Vodafone novou kampaní podporuje nabídku spojení služeb se zvýhodněním
800 korun měsíčně.
Nové tarify i telefony 5G podpoří Vodafone kampaní, jejíž tváří je
opět Martin Hofmann.
Ve své letošní vánoční kampani chce Vodafone inspirovat lidi, aby
k vánočnímu dárku věnovali i svůj čas.