Slovenská média: Nejvyšší tržby i zisk má stále Markíza před TV Joj
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia.
Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
Přinášíme výčet událostí, které se odehrály ve slovenských médiích
ve třetím čtvrtletí letošního roku.
Slovenský mediální trh rostl v loňském roce jednociferně. Nejvyšší
obrat i zisky vykazuje nadále provozovatel skupiny Markíza.
Po pandemickém roce mediální trh opět rostl. Nejvyšších tržeb i zisku
dosahuje na slovenském trhu Markíza-Slovakia, provozovatel televizní skupiny
Markíza.
Přinášíme aktualizovaný přehled vlastníků slovenských médií.
Aktualizace je platná k 15. únoru 2021.