Tržiště generuje Mallu přes čtvrtinu objednávek
Partnerský prodej na Mall.cz tvoří více než 25 % ze všech objednávek.
Partnerský prodej na Mall.cz tvoří více než 25 % ze všech objednávek.
Během pandemie koronaviru začali na internetu fungovat i hráči, kteří
podnikali doposud jen offline. Většina z nich si chce nový e-shop ponechat.
Alespoň částečný přesun prodejů do onlinu by se podle nás měl týkat
všech offline hráčů, myslí si Jakub Kováč, ředitel programu Mall
Partner.
V době nuceného uzavření obchodů v souvislosti s pandemií Covid-19 se
daří velkým e-shopům rozvíjet jejich online tržiště.
Kamenní prodejci narychlo vstupují do online prostoru. Využívají k tomu
partnerské programy, či si rovnou zakládají vlastní e-shop.
Alza i Mall zrychlují procesy na zalistování nových obchodníků do svých
tržišť.