E-shopy čekají nelehké časy, řešením jsou marketplaces
Vysoké tempo růstu českých e-shopů končí. Těžké časy čekají hlavně
menší obchodníky. Možným východiskem je přechod na marketplace.
Vysoké tempo růstu českých e-shopů končí. Těžké časy čekají hlavně
menší obchodníky. Možným východiskem je přechod na marketplace.
# Internet & Mobil # Aktuality # TV
Nová platforma by zákazníkům umožnila přístup k streamovaným videím
prostřednictvím hlavní aplikace YouTube.
Kaufland Marketplace bude příští rok dostupný také v Česku a na
Slovensku. Tímto krokem bude Kaufland blíže ke spuštění nové technologie
globálního marketplace.
Marketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba
také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.
Kaufland spustí své online tržiště v ČR začátkem příštího roku.
Aktuálně zve prodejce, aby se zaregistrovali, bude si brát provizi od 7 do
16 procent.
# Internet & Mobil # Marketing # Retail
Na online tržištích se odehrává každý druhý online nákup a prodejci
může vydělat 10 až 30 % tržeb. V Česku jsou nejoblíbenější Alza,
Heureka a Mall.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Vyvíjíme jednotnou platformu pro všechny země a letos to spustíme, uvedl
Tomáš Braverman, CEO Heureka Group na konferenci E15 E-Commerce Summit.
Online tržiště testuje H&M zatím ve Švédsku a v Německu, plánuje
jej však rozšířit i na další trhy.