Coca-Cola dává na trh prémiové limonády Three Cents
Coca-Cola HBC rozšiřuje své portfolio nápojů o značku prémiových
limonád Three Cents.
Coca-Cola HBC rozšiřuje své portfolio nápojů o značku prémiových
limonád Three Cents.
Nespresso reaguje na rostoucí zájem spotřebitelů o well-being. Přináší
novinku v podobě kávy s vitamínem B12.
Popeyes v půlce února přinese do Prahy ochutnávku louisianského
Mardi Gras.
Bang & Olufsen se vrací ke Scuderii Ferrari. Kromě sponzorství Formule
1 připraví i nové speciální edice produktů.
Zalando zve mezinárodní módní značky, aby se přihlásily do Zalando
Visionary Award SS25 na kodaňském týdnu módy.
Spíše než dokonalost oceňují uživatelé sociálních sítích v dnešní
době autenticitu, zábavu a uvěřitelnost.
Nová síť maloobchodních prodejen Bonveno plánuje kromě otevírání
nových poboček i spuštění mobilní aplikace a vlastní e-shop.
# Aktuality # Reklama # Marketing
S novou funkcí Shaker získají zákazníci každý den dalších pět
zvýhodněných nabídek na rámec již zlevněného zboží.
Mladoboleslavská automobilka pokračuje ve spolupráci s Českým svazem
cyklistiky, jeho generálním partnerem zůstává nejméně do konce roku
2027.
# Aktuality # Marketing # Data
Až 80 % firem si myslí, že generativní AI nás zásadně změní. Více
než polovina se obává, že ještě zvýší ekonomickou nerovnost.