Do Česka vstoupilo letos 16 značek, mezi nimi Woolworth či Blukids
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Head of Performance Marketing v knižním second-handu Knihobot
nastupuje Ksenia Gamazova.
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
# Aktuality # Retail # Marketing
Český maloobchodní trh přivítá v druhém pololetí letošního roku mnoho
známých značek.
Technologie holoboxů přináší firmám a značkám nový způsob 3D
prezentace. Firmy ji začínají využívat pro možnosti firemní prezentace,
ukazuje zkušenost provozovatele.
Hodnota největších světových firem dál roste, vládne Amerika, Evropa
ztrácí, ukazuje analýza PwC.
Pokud mají značky zůstat relevantní, musí naslouchat sociálním sítím,
myslí si Tomáš Hovorka, jenž vede v Unileveru divizi Home Care.
Švéd Armand Duplantis dokázal proměnit sportovní úspěchy v marketingový
kapitál a stal se exkluzivním partnerem značek jako Puma, Red Bull
či Omega.