# Aktuality # Marketing # Retail
Lego: Produkty pro dospělé tvoří téměř polovinu prodejů
Lego pro dospělé dnes generuje necelou polovinu celkových prodejů
společnosti. Úspěch mají obrazy Vincenta van Gogha nebo kytice růží.
# Aktuality # Marketing # Retail
Lego pro dospělé dnes generuje necelou polovinu celkových prodejů
společnosti. Úspěch mají obrazy Vincenta van Gogha nebo kytice růží.
Letošní ročník soutěže Výroční ceny ČEA zná své finalisty. Vítěze
vyhlásí 24. dubna.
# Aktuality # Online # Marketing
Od dubna je možné sledovat televizní cyklus Identita o českém grafickém
designu na videoportálu Stream.cz.
Nemůžeme si dovolit kotrmelce, proto jsme se přiklonili k tomu, co si
zvolila naše cílovka, komentuje nové logo Kofoly Ľubica Mieresová.
Rekola mají za sebou rekordní zimu. Letos plánují sdílenou jízdu
zpřístupnit více uživatelům držákem na mobil.
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český
písničkář Pokáč.
T-Mobile chce v nové marketingové strategii, aby se jeho zákazníci cítili
#MeziSvými.
Nový Staropramen Nealko má podle výrobce o dvě jednotky vyšší hořkost
než většina široce dostupných nealkoholických piv na českém trhu.
Pořadatelé sportovně-byznysové konference Sport Alive oznámili datum
konání letošního ročníku a také jména prvních řečníků.