KFC se stává titulárním partnerem Street Floorball League
V nové se sezóně se bude Street Floorball League konat s novým
titulárním partnerem, kterým se stal řetězec KFC.
V nové se sezóně se bude Street Floorball League konat s novým
titulárním partnerem, kterým se stal řetězec KFC.
Poslední den v dubnu byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod
Ricard Group o převzetí značky Becherovka.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým obchodním a marketingovým ředitelem společnosti Securitas ČR je
Tomáš Pánek.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Pod názvem Jupík Sparky představuje společnost Kofola novinku pro děti a teenagery. Hlas novince propůjčí zpěvák Matěj Plšek.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem Ušetřeno.cz se stal Jan Stejskal.
Značka O2 se v komunikaci zaměří na pozornost k zákazníkům, zdůraznit
chce zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
Nový hotelový řetězec The Cloud One otevírá svůj první tuzemský hotel
v Hybernské ulici. Sází na design, udržitelnost a lokální značky.
Až 54 % e-mailů tvoří na Seznamu marketingová sdělení, vyplývá
z analýzy společnosti Ecomail a Seznam.cz.
Lidé naši značku sice stále znají, ať už přímo, nebo od rodičů či
prarodičů, ale už jim schází ochota ke koupi, říká Vojtěch Matýs ze
společnosti Zepter.
Nadační běh Wings for Life se letos uskuteční 5. května, jeho cílem je
vybrat prostředky na výzkum poranění míchy.