Shell spouští soutěž o účast na Velké ceně F1
Shell v rámci svého 75. výročí partnerství s týmem Scuderia Ferrari HP
spouští soutěž, kde lze získat cenu v podobě zážitku na Velké ceně
F1.
Shell v rámci svého 75. výročí partnerství s týmem Scuderia Ferrari HP
spouští soutěž, kde lze získat cenu v podobě zážitku na Velké ceně
F1.
U příležitosti svého ročního výročí na trhu přichází služba Too
Good To Go s Remix kuchařkou, nabízející recepty z nejvíce vyhazovaných
potravin.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Zakladatel Amazing Places Petr Kotík přichází s novým projektem Kouzelné
chaloupky.
McDonald’s přidává do letní nabídky Grimace Shake, inspirovaný
stejnojmennou postavou. S ní také vyráží v létě na cestu po obchodních
centrech.
# Výzkum # Marketing # Reklama
Maskoti značek jsou Čechům v reklamách spíše sympatičtí, ale k nákupu
je většinou nepřesvědčí, ukazují výsledky reprezentativního výzkumu
MNForce.
SK Slavia Praha představí 11. července své nové dresy, které navrhl Pasta
Oner. V ten samý den je Zásilkovna doručí těm, co si zakoupili vánoční
voucher.
Na trend RTD navazuje i Palírna U Zeleného stromu. Na trh přináší mixy
značek Hanácká vodka, Stará myslivecká, Heffron a B42V Eccentric.
Carsharing není jen o dopravě, ale o celkovém životním stylu, říká
Tomáš Brada, marketingový ředitel společnosti Louda Auto, v jejímž
portfoliu je i služba Car4Way.