# Aktuality # Lidé # Marketing
Vrtiška a Žák jsou kreativními řediteli společnosti Ton
Architektonické a designérské duo Roman Vrtiška a Vladimír Žák se
podílí na kreativním řízení značky Ton.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Architektonické a designérské duo Roman Vrtiška a Vladimír Žák se
podílí na kreativním řízení značky Ton.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tržby v osobním prodeji loni v Česku dosáhly 9,11 miliardy korun,
meziročně to bylo o 0,2 procenta více.
Výstava Identita – příběh českého grafického designu zahájila
v pražském Museu Kampa.
S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní
zkušenost 74 % Čechů.
Druhou kamennou prodejnu otevřela v Praze influencerka Tereza Salte. Chce
lidem přinést zážitky z designu a v plánu má i další nové věci.
Vrcholná díla světových i českých umělců ze sbírky Národní galerie
míří na domácí obrazovky. Šestnáct významných uměleckých děl
obohatí globální sbírku Samsung Obchod s uměním.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rio, značka zdravého stravování, otevírá v Praze své první pobočky na
tuzemském trhu.
Skupina Direct Pavla Řeháka mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo
svých firem. S novým symbolem představuje také významné růstové plány
do budoucna.
Krmiva pro zvířata Fitmin startují věrnostní program pro své
zákazníky. Nabídnou i možnost stát se součástí komunity.
Pro budování značek může být důležité i to, co neumíme vyčíslit,
zaznělo na letošním ročníku konference Brand management z úst
klíčového řečníka Johna Hegartyho.