Eva Adamczyková se stává ambasadorkou značky Pells
Tváří české cyklistické značky Pells se stává snowboardcrossařka Eva
Adamzcyková.
Tváří české cyklistické značky Pells se stává snowboardcrossařka Eva
Adamzcyková.
Spolu s premiérou filmu Minecraft představuje McDonald’s limitované
menu, sběratelské figurky i herní bonusy.
Oresi nabídne filtrační systémy Lokni v rámci plánování nové
kuchyně.
Kolik lidí letos plánuje dovolenou u moře nebo v tuzemsku a kolik jich
využije služeb cestovní kanceláře, zjišťovala agentura
ResSolution Group.
Společnosti Mattoni 1873 meziročně stouply tržby o více než 12 % na
25 miliard korun. Objem výroby celé skupiny překonal hranici dvou miliard
prodaných výrobků.
# Aktuality # Marketing # Retail
Pod názvem Vinařská stezka nabídne Globus svou vlastní značku vín,
rozvine tak nabídku své vinotéky.
Podcasty obecně zažívají boom, značky je využívají jako doplněk
komunikace. Nicméně i zde pociťují vysoké nároky posluchačů.
Becherovka rozšiřuje nabídku likérů o novinku s příchutí grepu a
chmele.
Studenti Střední uměleckoprůmyslové školy v Uherském Hradišti se mohli
podílet na redesignu loga značky Let Kunovice.
Značka rumu Zacapa navazuje spolupráci s módní návrhářkou Zuzanou
Kubíčkovou.