Big Boy rozvíjí formát krémů do kapsy, nabízí tyčinky
Big Boy přichází na trh s novinkami, vrací se s krémy v tubě,
přináší proteinové tyčinky a připravuje druhou edici Dubaj.
Big Boy přichází na trh s novinkami, vrací se s krémy v tubě,
přináší proteinové tyčinky a připravuje druhou edici Dubaj.
Tři nové příchutě – Double Chocolate, slaný karamel a lískový
oříšek – přináší v podobě tabulky KitKat na český trh.
Aquapalace Praha klade důraz na detailní zpětnou vazbu zákazníků – od
mystery shoppingu až po okamžité reakce přes online kiosky a CX aplikace,
popisuje ředitelka Vladana Horáková a Václav Šojdel z agentury Market
Vision.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou manažerkou marketingu seznamovací platformy Mingly se stává Barbora
Langer.
Pod novou privátní značkou K-Jarmark Ryzí chuť nabídne Kaufland uzeniny ve
spolupráci s českými dodavateli.
# Lidé # Marketing # Aktuality
Novým investorem a výkonným ředitelem start-upu Lokni se stává Petr Kasa.
Firma chce rozšířit své filtrační stanice a zařízení do škol
i pražského metra.
Jak se Košíku povedl rebranding a co dál zamýšlí Partners Banka
s Pokáčem. I to zaznělo na letošní konferenci Brandstorming.
Před měsícem Air Bank uvedla nový komunikační koncept. Podle marketéra
Oldřicha Dostála je na něj pozitivní odezva u stávajících
i potenciálních klientů.
# Aktuality # Marketing # Retail
Orlen rozšiřuje možnosti způsobů placení za načerpané palivo. Nově je
možné platit i pomocí aplikace uvnitř vozu.
Outdoorová značka Fjällräven startuje první ročník Fjällräven Campfire
Česko a Slovensko.