Touha po pohodlí ohrožuje značky klasické pánské módy
Pandemie posílila u mužů touhu po pohodlí. Značky pánské módy se musí
více zaměřovat na neformální oblečení.
Pandemie posílila u mužů touhu po pohodlí. Značky pánské módy se musí
více zaměřovat na neformální oblečení.
Kofola začala provozovat vlastní online obchod, na němž prodává produkty
od malých lokálních výrobců. Do budoucna jej chce dále rozvíjet.
Pilulka spouští novou službu Plus Care. Chce s ní motivovat ke zdravému
životnímu stylu a prevenci.
Pikao si připomíná 70 let na trhu. V tubě, plechovce, v medovníku nebo
v nanuku, všechny formáty se prodávají velmi dobře a přemýšlíme
o nějakých dalších, říká Miroslav Matušinec, marketingový ředitel
Mlékárny Hlinsko.
Nová sociální síť Munipolis má usnadnit komunikaci obcí, institucí,
sportovních klubů nebo farností.
České výrobky se bojí budovat prémiovou značku evropského formátu a bojí se prodávat za vysoké ceny, píše ve svém komentáři Jiří Lichý.
Firmě Pivovary CZ Group, která zastřešuje pivovary Holba, Zubr a Litovel, se
meziročně zvýšily prodeje. Společnost plánuje nové marketingové aktivity
a také produkty.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela společnosti Bezrealitky nastupuje Jan Škrabánek, někdejší šéf
marketingu Košíku.
Novou ambasadorkou značky Porsche se stala vítězka US Open Emma Raducanu.
Facebook či Instagram se hemží padělky. Nejvíce to poškozuje luxusní
značky v čele s Louis Vuitton.