Trendy v online módě: Livestream, TikTok a hyperpersonalizace
Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.
Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.
O2 zjednodušuje své zvýhodněné nabídky, které sjednocuje na jednom
místě – v programu O2 Radosti.
Letošní Retail Summit se věnoval také technologiím a inovacím a jejich
stále většímu využití v retailu.
Značka Kinley uvádí na trh nový nápoj Kinley Tonic Zero. Hlavním
ambasadorem této varianty bez cukru je moderátor Libor Bouček.
Lučina uvádí další sýry pro přípravu salátů: Lučinu Mozzarellu a Lučinu Trio Light.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland podporuje český hokej a přichází s věrnostním programem
Kulišáci. Součástí je také facebooková soutěž o zájezd přímo na
Mistrovství do Finska.
Česká značka loungewear módy se chce zasadit o to, aby se vyrábělo a spotřebovávalo méně, říká její zakladatel Jakub Kofroň.
# Aktuality # Marketing # Retail
Čokoládovna Janek otevřela v centru Prahy první brandovou prodejnu. Další
pobočky nevylučuje.
# Aktuality # Retail # Marketing
Driveto poskytující operativní leasing aut otevírá své první zákaznické
centrum.
Firemní lednice FreshPoint nabídne kromě jídla i výběrovou kávu.