Korunní prošla redesignem, sjednotila identitu
Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla pro redesign své značky Karlovarská
Korunní.
Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla pro redesign své značky Karlovarská
Korunní.
Jak Wolt roste, cítili jsme potřebu se posunout a začít komunikovat
prostřednictvím masovějších kanálů, říká marketingový manažer
služby Daniel Blažek.
Letošní 19. Affiliate konference, jež se bude konat 11. května, se
zaměří na expanzi.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Unilever upraví marketingové aktivity týkající se potravin a nápojů a nebude je v tradičních médiích ani na sociálních sítích cílit na děti
mladší 16 let.
Nikoho nementorujeme, jde nám o čistou osvětu a inspiraci, říká
o kampani Suchej únor její vedoucí Petr Freimann.
Toyota je novým oficiálním partnerem divadelního souboru Cirk La Putyka.
Pražská tržnice vypisuje otevřenou soutěž na novou vizuální identitu.
Nestrategickou prací s cenou e-commerce přichází až o 10,2 miliard korun
zisku. Pomoci by měli pricing specialisté.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou ředitelkou trade marketingu pro Českou republiku společnosti Mattoni
1873 se stala Maria Hartlová.
# Aktuality # Retail # Marketing
Mattoni rozšiřuje distribuci svých vratných skleněných lahví. Podpoří
ji reklamní kampaní.