Jágr představil vlastní značku JJ68, spustil e-shop
Jaromír Jágr představil prostřednictvím Facebooku svou značku JJ68.
Prodává ji na vlastním e-shopu.
Jaromír Jágr představil prostřednictvím Facebooku svou značku JJ68.
Prodává ji na vlastním e-shopu.
Novou reality show Lego Masters doprovodí nebývale velká aktivace ze strany
značky Lego, přibližuje marketér Martin Prokop.
# Aktuality # Marketing # Retail
Pekařství Paul připravilo veganskou nabídku. Poprvé začne prodávat
i speciální mouku pro domácí pečení.
Další ročník konference Content First od Tuesday Business Network se
zaměřil na novinky a trendy v obsahovém marketingu.
Do výstavby nového návštěvnického centra investoval Rodinný pivovar
Bernard až 160 mil. Kč. Je zamýšlen jako místo pro setkávání a budování vztahu se zákazníkem.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík představuje další privátní značku. Pod názvem Sutcha bude
nabízet vyzrálé hovězí steaky.
Letos na podzim se v Praze uskuteční první ročník sportovně-byznysové
vzdělávací konference Sport Alive.
České hrady a zámky se chystají na sezonu, která bude po dvou letech bez
covidových restrikcí. Významnou klientelu ze zahraničí částečně
nahradili domácí návštěvníci.
Síť coworkingových prostorů Impact Hub má novou pobočku. K Praze, Brně a Ostravě přidává Zlín.
Výroba privátních značek je jednou z cest, jak udržet výrobní kapacitu.
Aktuálně tvoří zhruba 40 % z celkového objemu výroby společnosti
Mlékárna Valašské Meziříčí.