Káva L’OR Professional cílí na hotelový segment
Značka kávy L’OR Professional představuje nový koncept „Cesta kávy“,
kterým chce oslovit hotelový segment.
Značka kávy L’OR Professional představuje nový koncept „Cesta kávy“,
kterým chce oslovit hotelový segment.
Po několika měsících testování startuje program měsíčního
předplatného Wolt+. Nabízí dopravu objednávek zdarma.
Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že
název jí začal být příliš těsný.
Po celý červen bude Dr. Martens v pop-upu před pražským Výstavištěm
nejen prodávat boty, ale také pořádat koncerty.
Projekt na pomoc s kapacitami předškolního vzdělávání 100 dětských
skupin podporují IKEA nebo Nadace Terezy Maxové.
Alternativní dodavatel energie, patřících do portfolia firem Daniela
Křetínského, vsadil na fialovou gorilu.
Aquaparky se chystají na letní sezónu, plánují řadu akcí a také novinky
v komunikaci.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Patrik Schick jako ambasador pro český trh pomůže značce Vivo oslovit
zákazníky s aktivním životním stylem.
# Aktuality # Retail # Marketing
Vlastní značka Česká chuť řetězce Albert přidává do nabídky uzeniny
z přeštického vepřového a nové produkty přicházejí navíc
v recyklovatelném obalu.
O live shopping mají nyní největší zájem e-shopy se spotřební
elektronikou. V Česku ho vyzkoušela Heureka spolu s hračkářskou značkou
Fisher-Price.