Spotřebitelé chtějí od značek humor, ty se ho často bojí
Až 72 % spotřebitelů by si vybralo značku se smyslem pro humor před její
konkurencí. Většina zadavatelů se však legrace obává.
Až 72 % spotřebitelů by si vybralo značku se smyslem pro humor před její
konkurencí. Většina zadavatelů se však legrace obává.
Díky crowdfundingové kampani rozšiřuje brněnská značka Skinners své
portfolio o nové barefoot boty.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Prosecco Mionetto představuje limitovanou edici kabelek od designérky Lucie
Kalousové a její značky Patrick Poppet.
DoDo představuje novou vizuální identitu, jež má odrážet přerod
start-upu v mezinárodní skupinu s celoevropskou ambicí.
Košík přichází na trh s vlastním radlerem. Pod názvem Grepivo
s limonádou z růžového grepu.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Marketing a komunikaci investiční skupiny Progresus Invest Holding řídí
Dana Kryńska.
V charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk
v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Novou šéfkou marketingu v Creative Docku se stává Zuzana Magálová. Novým
PR manažerem je Tomáš Kolder.
Vedle hotelu Thermal vznikne v průběhu karlovarského festivalu
multifunkční prostor KVIFF.TV Park.
Panzani rozšiřuje nabídku svých produktů o bezlepkové těstoviny a také
o boloňskou omáčku s masovými kuličkami.