Manboxeo staví svůj marketing hlavně na zákaznické zkušenosti
Značka Manboxeo, nabízející originální dárky, kontinuálně roste. Loni
navýšila obrat na 259 milionů korun.
Značka Manboxeo, nabízející originální dárky, kontinuálně roste. Loni
navýšila obrat na 259 milionů korun.
V rámci projektu Hýbeme se hezky česky řetězec Penny podpořil film Jan
Koller: Příběh obyčejného kluka.
Svou novou pobočku budoucnosti otevřela Komerční banka v Praze v ulici Na
Příkopě.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V castingu na prvního českého influencera ve věku nad 65 let si Vodafone
vybral Václava Ježka.
Půjčit a pak vrátit ušetří lidem mnoho starostí, místa i peněz,
říká Kristýna Farkašová, zakladatelka e-shopu i půjčovny Ebuu.
Slevomat rozšiřuje své aktivity zaměřené na rodiny s dětmi, navazuje
spolupráci s platformou OvěřenoRodiči.cz.
Maďarská značka nárazuvzdorných krytů Mobillfox představila novou
firemní identitu. Komunikaci staví na „odvaze stát si za svým“.
# Aktuality # Marketing # Reklama
McDonald’s představuje ve spolupráci s kapelou Mirai první český
Famous order.
# Aktuality # Data # Marketing
V preferencích značek piva v Česku letos vede poprvé značka
nealkoholických piv a radlerů, Birell. Právě radlery zaznamenávají růst
popularity, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Poprvé v historii dosáhly tržby v osobním prodeji na českém trhu
10 miliard. Rostly nejrychleji v Evropské unii.