Státní komunikaci zaštítí stratkom, spouští první kampaň
Deštník proti drahotě je první z kampaní, kterou připravilo nové
oddělení stratkom. Jeho vedoucí Pavel Lupjan odhaduje, že ročně může
v rámci oddělení vzniknout pět až deset kampaní.
Deštník proti drahotě je první z kampaní, kterou připravilo nové
oddělení stratkom. Jeho vedoucí Pavel Lupjan odhaduje, že ročně může
v rámci oddělení vzniknout pět až deset kampaní.
Slovenská online fitness platforma Fitshaker přichází na český trh.
Nabízí cvičení doma, bez plateb za osobního trenéra.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dm drogerie spouští v mobilní aplikaci Moje dm vysílání dmLive, nový
formát živého nakupování.
# Aktuality # Retail # Marketing
Český výrobce barefoot obuvi navržené fyzioterapeuty otevírá v Praze
první kamennou prodejnu.
Jazykové školy spouští s příchodem školního roku nové kampaně. Zájem
lidí po covidu sílí, lidé mohou opět cestovat a účastnit se
jazykových hodin.
# Aktuality # Reklama # Marketing
K desátému výročí věrnostního programu TchiboCard spouští Tchibo
reklamní kampaň.
Své nízkoemisní technologie představí Toyota prostřednictvím
celorepublikové roadshow „Beyond Zero“.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Head of Brand and Communication online supermarketu Rohlík nastupuje
Andrea Dietlová.
# Aktuality # Retail # Marketing
POPAI Day se tento rok uskuteční 24. listopadu. Konference POPAI Fórum bude
pojednávat o nové éře retailu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým manažerem českého Woltu se stává Jindřich Holiš.