# Aktuality # Marketing # Retail
Dm nabízí na pražské prodejně personalizované etikety
V pražské prodejně Dm drogerie v Novém Smíchově si budou zákazníci
moci vytisknout etikety s vlastní fotografií na vybrané produkty.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražské prodejně Dm drogerie v Novém Smíchově si budou zákazníci
moci vytisknout etikety s vlastní fotografií na vybrané produkty.
Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo
v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management.
Společnost Whoop·de·doo vybírá nového Brand & Expansion Managera, má
se podílet na rozvoji značky.
Nové prodejny jsou náš další krok k propojení online a offline
nakupování módy, říká Milan Polák, CEO skupiny Digital People stojící
za ZOOTem.
Pořadatel konferencí Blue Events mění po 30 letech svou vizuální
identitu. Připravilo ji Studio Najbrt.
# Aktuality # Online # Marketing
V několika afrických zemích převzala brandovou komunikaci streamovací
platformy Showmax agentura Proficio.
Home Credit startuje kampaň s názvem „10 tipů pro bezpečné placení“.
Chce zvýšit povědomí o nástrahách placení na internetu.
Nový vizuální styl Holešovické tržnice navrhla dvojice Josefiny
Karlíkové a Mateje Vojtuše.
Gaming je pro mnoho značek perspektivní. Nutné je však počítat s tím,
že hráči umí blokovat reklamu, radí Lukáš Burda z Dáme jídlo.
V pražském obchodním centru Westfield Chodov má značka Oral-B do konce
října vlastní pop-up.